OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE
Firma:
DOVA, a.s.
(wyłączny dostawca marki STYRCON)
Numer identyfikacyjny: 41034554
Numer identyfikacji podatkowej: CZ41034554
Siedziba: Kirilovova 115, 739 21 Paskov, CZ
E-mail: info@styrcon.pl
E-mail: centrum@dovaas.cz
tel.: +48 572 122 884
spółka wpisana do rejestru handlowego prowadzonego przez Sąd Okręgowy w Ostrawie, sekcja B, wpis 2526
(zwana dalej „sprzedającym”)
I.
Postanowienia podstawowe
Niniejsze ogólne warunki handlowe sprzedającego regulują wzajemne prawa i obowiązki sprzedającego oraz osoby fizycznej lub prawnej, która zawiera umowę kupna poza swoją działalnością gospodarczą jako konsument lub w ramach swojej działalności gospodarczej (zwanej dalej „kupującym”), zawsze za pośrednictwem interfejsu internetowego umieszczonego na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.styrcon.pl (zwanego dalej „sklepem internetowym”).
Postanowienia warunków handlowych stanowią integralną część każdej umowy kupna zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego. Odmienne postanowienia zawarte w umowie kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych warunków handlowych.
Niniejsze warunki handlowe i umowa kupna są sporządzone w języku polskim.
II.
Informacje o towarach i cenach
Informacje o towarach, w tym ceny poszczególnych towarów i ich główne cechy, podane są przy poszczególnych towarach w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów podane są wraz z podatkiem VAT, wszystkimi powiązanymi opłatami i kosztami dostawy towarów (nie dotyczy izolacji termicznej, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie), jeżeli towary te ze względu na swój charakter nie mogą być dostarczone zwykłą pocztą. Ceny towarów pozostają ważne przez okres, w którym są wyświetlane w sklepie internetowym. Niniejsze postanowienie nie wyklucza zawarcia umowy kupna na indywidualnie uzgodnionych warunkach.
Wszystkie prezentacje towarów zamieszczone w katalogu sklepu internetowego mają charakter informacyjny, a sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna dotyczącej tych towarów.
W sklepie internetowym zamieszczone są informacje dotyczące kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towarów. Informacje dotyczące kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towarów podane w sklepie internetowym obowiązują wyłącznie w przypadku dostawy towarów na terenie Polski.
Ewentualne rabaty od ceny zakupu towaru nie mogą być łączone, chyba że sprzedawca i kupujący uzgodnią inaczej.
Opakowania spełniają wymagania § nr 3 i nr 4 ustawy o opakowaniach nr 477/2001 Sb.
III.
Zamówienie i zawarcie umowy kupna
Koszty poniesione przez kupującego w związku z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty połączeń telefonicznych) pokrywa kupujący we własnym imieniu i na własny rachunek.
Kupujący składa zamówienie na towary w następujący sposób:
- za pośrednictwem swojego konta klienta, jeśli wcześniej zarejestrował się w sklepie internetowym,
- wypełniając formularz zamówienia bez rejestracji.
Przy składaniu zamówienia kupujący wybiera towar, liczbę sztuk, opakowanie, ilość kilogramów, litrów lub metrów kwadratowych towaru, sposób płatności i dostawy.
Przed wysłaniem zamówienia kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzonych do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedającego, klikając przycisk “ Wyślij zamówienie zobowiązujące do zapłaty”. Dane podane przez kupującego w zamówieniu są uznawane przez sprzedającego za prawidłowe, a za ewentualne nieprawidłowości odpowiada wyłącznie kupujący. Podane dane rozliczeniowe można zmienić tylko w ciągu 24 godzin od potwierdzenia zamówienia przez kupującego. Późniejsze zmiany danych rozliczeniowych nie mogą być akceptowane (np. numer identyfikacyjny, numer VAT, lub nazwisko kupującego i adres). Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązujących danych w formularzu zamówienia oraz potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi i wyraża na nie zgodę.
Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia sprzedający prześle kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez kupującego podczas składania zamówienia. Potwierdzenie to jest automatyczne i nie stanowi zawarcia umowy. Do potwierdzenia dołączone są aktualne ogólne warunki handlowe sprzedającego. Umowa kupna zostaje zawarta dopiero po przyjęciu zamówienia przez sprzedającego.
Powiadomienie o przyjęciu i potwierdzeniu zamówienia jest wysyłane na adres e-mail kupującego. Dopiero w tym momencie dochodzi do zawarcia umowy kupna. W przypadku, gdy sprzedający nie może spełnić któregokolwiek z wymagań określonych w zamówieniu, prześle kupującemu na jego adres e-mail zmienioną ofertę. Zmieniona oferta jest uważana za nową propozycję kupna, a umowa kupna zostaje w takim przypadku zawarta poprzez potwierdzenie przez kupującego przyjęcia tej oferty sprzedającemu na jego adres e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych. Przyjęcie zamówienia lub przyjęcie nowej propozycji kupna w pełnym zakresie zastępuje umowę kupna. Przyjęte zamówienie kupujący otrzymuje od sprzedającego, dzięki czemu sprzedający umożliwia kupującemu dostęp do zawartej umowy kupna. W przypadku zmiany oferty przez sprzedającego, kupujący otrzyma zmienioną ofertę, którą jeśli kupujący zaakceptuje, wyraża tym samym, że umowa kupna została mu udostępniona.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedającego są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie dopóki nie otrzyma od sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu lub adresem e-mail sprzedającego podanym w niniejszych warunkach handlowych. Jeśli kupujący zamówi produkty, które są modyfikowane lub barwione zgodnie z wybranym odcieniem, który kupujący dobrowolnie wybrał np. beton dekoracyjny, farby malarskie, tynki elewacyjne, farby elewacyjne), kupujący nie ma prawa anulować zamówienia po jego przyjęciu przez sprzedającego.
W przypadku wystąpienia oczywistego błędu technicznego po stronie sprzedawcy przy podawaniu ceny towaru w sklepie internetowym lub w trakcie składania zamówienia, sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia kupującemu towaru po tej ewidentnie błędnej cenie. Sprzedający niezwłocznie poinformuje kupującego o błędzie i prześle mu zmienioną ofertę na jego adres e-mail. Zmieniona oferta jest uważana za nową propozycję umowy kupna, a umowa kupna zostaje w tym przypadku zawarta poprzez potwierdzenie przyjęcia oferty przez kupującego na adres e-mail sprzedającego.
IV.
Konto klienta
Na podstawie rejestracji dokonanej w sklepie internetowym kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Kupujący może zamawiać towary ze swojego konta klienta. Kupujący może zamawiać towary również bez rejestracji.
Podczas rejestracji konta klienta i zamawiania towarów kupujący ma obowiązek podać wszystkie dane w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. W przypadku jakichkolwiek zmian danych podanych w koncie użytkownika kupujący jest zobowiązany do ich aktualizacji. Dane podane przez kupującego w koncie klienta i podczas zamawiania towaru są uważane przez sprzedającego za prawidłowe, a za ewentualną nieprawidłowość odpowiada wyłącznie kupujący.
Dostęp do konta klienta jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nadużycie konta klienta przez osoby trzecie, które nie zostało spowodowane z winy sprzedawcy.
Kupujący nie jest uprawniony do udostępniania konta klienta osobom trzecim.
Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza w przypadku gdy kupujący nie korzysta z niego przez dłuższy czas lub gdy kupujący naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy kupna i niniejszych warunków handlowych.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, zwłaszcza ze względu na konieczność konserwacji sprzętu i oprogramowania sprzedającego lub konieczność konserwacji sprzętu i oprogramowania osób trzecich.
V.
Warunki płatności i dostawy towaru
Kupujący może uiścić cenę towaru i ewentualne koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna w następujący sposób:
- Bezgotówkowo na konto bankowe sprzedającego nr CZ7127000000002102699042 prowadzone przez UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez sprzedającego lub,
- bezgotówkowo kartą płatniczą w momencie złożenia wiążącego zamówienia.
Sprzedawca nie akceptuje innych form płatności.
Wraz z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile nie określono wyraźnie inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.
Towar jest dostarczany kupującemu w zależności od sposobu dostawy wybranego przez kupującego w zamówieniu przyjętym przez sprzedającego, a mianowicie:
- na adres podany przez kupującego w zamówieniu,
- odbiorem osobistym w siedzibie sprzedawcy.
Koszty dostawy towaru w zależności od sposobu wysyłki i odbioru towaru są podane w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia przez sprzedającego. W przypadku gdy sposób transportu został uzgodniony na podstawie specjalnego życzenia kupującego, kupujący ponosi ryzyko i ewentualne dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu.
Jeżeli sprzedający jest zobowiązany zgodnie z umowa kupna do dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru w momencie dostawy. W przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest ponowne dostarczenie towaru lub dostarczenie go w inny sposób niż określony w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z ponownym dostarczeniem towaru lub kosztów związanych z innym sposobem dostawy.
W przypadku przesyłek o wadze do 15 kg opłata wynosi 50 zl. W przypadku przesyłek dostarczanych na ½ palety lub na palecie opłata wynosi 280 zl za każdą taką ½ palety lub paletę z towarem.
Przy odbiorze towaru od przewoźnika kupujący jest zobowiązany sprawdzić nienaruszalność opakowań towaru i w przypadku jakichkolwiek usterek niezwłocznie zgłosić to przewoźnikowi. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania świadczącego o nieuprawnionym otwarciu przesyłki lub jej uszkodzeniu, kupujacy nie musi przyjmować przesyłki od przewoźnika.
Sprzedający wystawi kupującemu dokument podatkowy – fakturę. Dokument podatkowy zostanie wysłany na adres e-mail kupującego.
Kupujący nabywa prawo własności towaru poprzez zapłacenie całej ceny zakupu towaru, w tym kosztów dostawy, jednak najwcześniej w momencie odbioru towaru. Odpowiedzialność za przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub utratę towaru przechodzi na kupującego w momencie odbioru towaru przez kupującego lub w momencie, w którym kupujący miał obowiązek odebrać towar, ewentualnie w momencie przekazania towaru pierwszemu przewoźnikowi.
W przypadku wygaśnięcia umowy kupna bez dostarczenia zamówionego towaru do klienta, sprzedawca zwróci kupującemu w terminie 14 dni wszystkie środki pieniężne wpłacone przez kupującego na podstawie zamówienia na konto, z którego środki te zostały przekazane przez kupującego.
Aktualny cennik transportu kamionowy dla Polski jest dostępny na żądanie. Wyślemy na adres e-mail..
VI.
Odstąpienie od umowy
Odstąpić od umowy można tylko w przypadku, gdy przewiduje to prawo.
Kupujący który zawarł umowę kupna poza swoją działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru lub od dnia odbioru ostatniej dostawy towaru (jeśli przedmiotem umowy jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku części), lub od dnia odbioru pierwszej dostawy towaru (jeżeli przedmiotem umowy jest regularna, powtarzająca się dostawa towaru). Kupujący nie może jednak odstąpić od umowy kupna, której przedmiotem jest dostawa towarów lub usług, a których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnych od woli sprzedającego i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy. Kupujący będący konsumentem nie może również odstąpić od umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów, które zostały dostosowane zgodnie z życzeniem kupującego lub dla jego osoby. Przez dostosowanie towaru do życzeń kupującego rozumie się przede wszystkim mieszanie materiałów budowlanych z poszczególnych składników lub ich barwienie (pigmentowanie), dotyczy to w szczególności produktów takich jak beton dekoracyjny, farby elewacyjne, tynki elewacyjne, farby malarskie, lazury i lakiery. Kupujący nie ma również prawa do odstąpienia od umowy kupna w przypadku, gdy towar został już przez niego użyty, zużyty, zabrudzony lub w inny sposób obniżono jego wartość lub użyteczność.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, kupujący musi wysłać zawiadomienie o odstąpieniu w terminie do odstąpienia od umowy.
W celu odstąpienia od umowy kupna kupujący może skorzystać z wzoru formularza „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna” zamieszczonego na stronie internetowej sprzedającego tutaj. Odstąpienie od umowy kupna kupujący prześle na adres e-mailowy lub adres pocztowy sprzedającego podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi kupującemu otrzymanie formularza.
Kupujący, który odstąpił od umowy, jest zobowiązany zwrócić sprzedającemu towar w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towaru sprzedającemu, nawet w przypadku, gdy towar nie może zostać zwrócony zwykłą drogą pocztową ze względu na swój charakter.
Jeśli kupujący odstąpi od umowy, sprzedający zwróci mu niezwłocznie, najpóźniej jednak w ciągu 14 dni od zwrotu towaru, wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, które od niego otrzymał, w taki sam sposób. Sprzedający zwróci kupującemu otrzymane środki pieniężne w inny sposób tylko wtedy, gdy kupujący wyrazi na to zgodę i nie spowoduje to dodatkowych kosztów dla sprzedającego.
Jeśli kupujący wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy towaru oferowany przez sprzedającego, sprzedający zwróci kupującemu koszty dostawy towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.
Jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków pieniężnych kupującemu przed przekazaniem mu towaru lub dostarczeniem towaru do sprzedającego.
Kupujący musi zwrócić towar sprzedającemu w stanie nieuszkodzonym, nie zużytym i nie zabrudzonym oraz, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Sprzedający nie przyjmuje towarów uszkodzonych, zużytych, zabrudzonych lub zmieszanych, a w takim przypadku kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy.
Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy kupna z powodu wyczerpania zapasów, niedostępności towaru lub gdy producent, importer lub dostawca towaru przerwał produkcję lub import towaru. Sprzedający niezwłocznie poinformuje kupującego za pośrednictwem adresu e-mail podanego w zamówieniu i zwróci w terminie 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy kupna wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, które otrzymał od niego na podstawie umowy, w taki sam sposób lub w sposób określony przez kupującego.
VII.
Prawa wynikające z wadliwego wykonania umowy
Sprzedający jest odpowiedzialny wobec kupującego za to, że towar w momencie odbioru nie ma wad. W szczególności sprzedający jest odpowiedzialny wobec kupującego za to, że w momencie odbioru towaru przez kupującego:
- towar ma właściwości uzgodnione przez strony, a w przypadku braku takiego uzgodnienia ma właściwości opisane przez sprzedającego lub producenta lub oczekiwane przez kupującego ze względu na charakter towaru,
- towar nadaje się do celu, który sprzedawca podaje jako przeznaczenie towaru lub do którego towary tego rodzaju są zwykle wykorzystywane,
- towar odpowiada jakością lub wykonaniem uzgodnionej próbce lub wzorcowi, jeżeli jakość lub wykonanie zostały określone zgodnie z uzgodnioną próbką lub wzorcem,
- towar jest w odpowiedniej ilości, miarze lub wadze i spełnia wymagania przepisów prawnych.
W przypadku towarów, które są mieszane lub barwione (pigmentowane) zgodnie z życzeniem klienta, nie uznaje się za wadę towaru, jeśli różni się on kolorem lub składem o mniej niż 5% w stosunku do próbki lub wzoru dostarczonego przez sprzedającego.
Sprzedający odpowiada kupującemu za jakość towaru przez okres 24 miesięcy od dnia odbioru towaru przez kupującego. Jeśli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od odbioru towaru przez kupującego, uznaje się, że towar był wadliwy już w momencie odbioru. Kupujący ma prawo dochodzić roszczeń z tytułu wady, która wystąpiła w towarze użytkowym w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od odbioru. Postanowienie to nie ma zastosowania w przypadku towarów sprzedawanych po niższej cenie z powodu wady, dla której uzgodniono niższą cenę, w przypadku zużycia towaru spowodowanego jego normalnym użytkowaniem, w przypadku towarów używanych z powodu wady odpowiadającej stopniowi zużycia lub zużycia, jaki towar miał w momencie odbioru przez kupującego, lub jeśli wynika to z charakteru towaru.
W przypadku wystąpienia wady kupujący może złożyć sprzedawcy reklamację i zażądać:
- wymianę wadliwego materiału na nowy
- naprawę towaru
- odpowiednią zniżkę od ceny zakupu,
- odstąpić od umowy.
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy towar ma istotną wadę, gdy nie może prawidłowo korzystać z rzeczy z powodu powtarzającego się występowania wady lub wad po naprawie lub w przypadku większej liczby wad towaru. Większą liczbą wad dla celów niniejszej umowy uznaje się liczbę 3 lub więcej.
Kupujący ma prawo złożyć reklamację na formularzu „Protokół reklamacyjny”, który jest dostępny na stronie internetowej sprzedającego tutaj.
Sprzedawca jest zobowiązany przyjąć reklamację w każdym punkcie sprzedaży, w którym możliwe jest przyjęcie reklamacji, ewentualnie również w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności. Sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu pisemnego potwierdzenia, kiedy kupujący skorzystał z przysługującego mu prawa, jaki jest przedmiot reklamacji i jaki sposób jej rozpatrzenia żąda kupujący, a także potwierdzenia daty i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenia wykonania naprawy i czasu jej trwania, ewentualnie pisemnego uzasadnienia odmowy uznania reklamacji.
Sprzedawca lub upoważniony przez niego pracownik podejmuje decyzję w sprawie reklamacji niezwłocznie, a w skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego terminu nie wlicza się czas niezbędny do fachowej oceny wady, odpowiedni do rodzaju produktu lub usługi. Reklamacja, w tym usunięcie wady, musi zostać rozpatrzona bezzwłocznie, najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, chyba że sprzedający i kupujący uzgodnią dłuższy termin. Bezskuteczne upływ tego terminu uznaje się za istotne naruszenie umowy, a kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna. Za moment zgłoszenia reklamacji uznaje się moment, w którym kupujący wyrazi swoją wolę (skorzysta z prawa wynikającego z wadliwego wykonania) wobec sprzedawcy.
Sprzedający informuje kupującego na piśmie o wyniku reklamacji. Kupujący nie ma prawa do roszczeń z tytułu wadliwego wykonania, jeżeli przed odbiorem rzeczy wiedział, że rzecz ma wadę, lub jeżeli sam spowodował wadę.
W przypadku uzasadnionej reklamacji kupujący ma prawo do zwrotu celowo poniesionych kosztów związanych z zgłoszeniem reklamacji. Kupujący może skorzystać z tego prawa wobec sprzedającego wyłącznie w terminie do upływu okresu gwarancji.
Kupujący ma prawo wyboru sposobu reklamacji.
VIII.
Dostawa
Strony umowy mogą wzajemnie dostarczać sobie wszelką korespondencję pisemną za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Kupujący dostarcza sprzedającemu korespondencję na adres e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedający dostarcza kupującemu korespondencję na adres e-mail podany w jego koncie klienta lub w zamówieniu.
IX.
Rozstrzyganie sporów
Do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich wynikających z umowy kupna uprawniona jest Czeska Inspekcja Handlowa z siedzibą pod adresem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praga 2. W sprawie pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich kupujący może zwrócić się do Czeskiej Inspekcji Handlowej również pod adresem internetowym: http://adr.coi.cz/cs, gdzie znajdzie również wszystkie istotne informacje.
Jeśli sprzedający i kupujący nie dojdą do porozumienia poza sądem lub jeśli konsument będący kupującym nie skorzysta z pozasądowego rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego przed Czeską Inspekcją Handlową, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy powszechne Republiki Czeskiej.
Jeśli kupujący jest przedsiębiorcą, a umowa kupna zgodnie z niniejszymi ogólnymi warunkami handlowymi jest zawierana w celach biznesowych, sprzedający i kupujący uzgadniają w momencie zawarcia umowy kupna, że właściwe miejscowo do rozpatrywania wszelkich sporów są w pierwszej instancji sądy właściwe w Ostrawie.
Jeśli w umowie kupna występuje element międzynarodowy, zwłaszcza jeśli towar jest dostarczany za granicę lub kupujący ma miejsce zamieszkania lub siedzibę za granicą, sprzedający i kupujący uzgadniają w momencie zawarcia umowy kupna, że do rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z tej umowy właściwe są sądy Republiki Czeskiej.
X.
Ochrona danych osobowych
Akceptując niniejsze ogólne warunki handlowe, kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w formie papierowej i elektronicznej w celu realizacji niniejszej umowy oraz w celach marketingowych przez okres przechowywania dokumentów magazynowych, podatkowych i ewidencyjnych. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych w powyższym celu oraz na udostępnienie swoich danych osobowych wszystkim osobom zaangażowanym w działalność sprzedającego oraz osobom kontrolującym działalność sprzedającego. Dane osobowe to imię, nazwisko, miejsce zamieszkania oraz ewentualnie numer telefonu i adres e-mail. Kupujący oświadcza, że został poinformowany o tym, że może w każdej chwili wycofać swoją zgodę, co spowoduje usunięcie jego danych osobowych. Wycofanie zgody jest możliwe wyłącznie na podstawie wniosku przesłanego sprzedawcy na adres e-mail podany w niniejszych ogólnych warunkach handlowych lub w formie drukowanej do siedziby sprzedawcy. W przypadku, gdy ogólnie obowiązujące przepisy prawne nie zezwalają sprzedawcy na usunięcie danych osobowych, wniosek nie może zostać pozytywnie rozpatrzony. Niniejsza zgoda jest udzielana dobrowolnie w konkretnym celu i nie jest uzależniona od żadnych warunków.
XI.
Postanowienia końcowe
Wszelkie ustalenia między sprzedającym a kupującym dotyczące umów kupna podlegają prawu Republiki Czeskiej. Jeśli stosunek wynikający z umowy kupna zawiera element międzynarodowy, strony uzgadniają, że stosunek ten podlega prawu Republiki Czeskiej. Nie ma to wpływu na prawa konsumenta wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych.
Sprzedający nie jest związany wobec kupującego żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu przepisów § 1826 ust. 1 lit. e) ustawy nr 89/2012 Sb., kodeksu cywilnego.
Wszelkie prawa do strony internetowej sprzedawcy, w szczególności prawa autorskie do treści, w tym układu strony, zdjęć, filmów, grafiki, znaków towarowych, logo i innych treści oraz elementów, należą do sprzedawcy. Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub innego wykorzystywania strony internetowej lub jej części bez zgody sprzedawcy.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w wyniku ingerencji osób trzecich w sklep internetowy lub w wyniku jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
Niniejsze ogólne warunki handlowe spółki DOVA, a.s. wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania i są wiążące dla wszystkich umów kupna zawartych za pośrednictwem interfejsu internetowego znajdującego się na stronie internetowej www.kabefarben.cz po potwierdzeniu akceptacji niniejszych warunków przez kupującego.
W Paskowie, dnia 1.9.2025 r.
DOVA, a.s.

LEPSTYR + | Oddychająca zaprawa klejowa, 25 kg